A Kaffee Rösterei Kft. kávé webáruházában megtalálható termékek kizárólag itt kaphatók. Mindig válogatott, gondosan kiválasztott kézműves pörkölésű gourmet kávét adunk át megrendelőinknek.
Rendelhet webáruházunkban szemes, de őrölt kávét is. Örléskor figyelembe vesszük az Ön kávéfőzöjét. Mindig a kávéfőző típusának megfelelően őröljük meg a kávét és küldjük el Önnek.
Ezen az oldalon a webáruházos vásárlással kapcsolatos gyakran ismételt kérdéseket foglaltuk össze.
A legegyszerűbb, ha közvetlenül a webáruházunkban adja le rendelését (kaffeerosterei.hu/webaruhaz).
A webáruházunkban regisztrálhat vásárláskor, de regisztráció nélkül, vendégként is leadhatja rendelését online.
Ezenkívül fogadunk megrendeléseket e-mailben és telefonon is: elérhetőségeink.
A megrendelésekhez minden esetben bekérünk egy működő telefonszámot és e-mailcímet is.
A webáruházunkban regisztrálhat vásárláskor, de regisztráció nélkül, vendégként is leadhatja rendelését online.
Ezenkívül fogadunk megrendeléseket e-mailben és telefonon is: elérhetőségeink.
A megrendelésekhez minden esetben bekérünk egy működő telefonszámot és e-mailcímet is.
A megrendelés leadásához szükséges lépések:
1. A webáruházban kiválasztjuk a kívánt termékeket, majd a "Kosárba" gomb segítségével az ún. kosárba tesszük azokat. Ezután a weboldal felső részében megjelenik a kosarunk aktuális tartalma a kiválasztott termékekkel. Ha van termék a kosárban, akkor a "Kosár tartalmának megjelenítése" gombra kattintva juthatunk el a kosár tartalmát listázó weboldalra. Itt láthatjuk a mennyiségeket és a termékek nettó, valamint bruttó árát.
2. Amennyiben mindent kiválasztottunk, meg kell adnunk, hogy kívánunk-e regisztrálni a weboldalon vagy vendégként, regisztráció nélkül folytatjuk a vásárlást. Itt a Kosár ellenőrzésekor változtathatunk még a rendelt mennyiségeken, illetve összefoglalva látjuk a fizetendő összeget is.
3. A szükséges adatok megadása után, valamint a Szállítási mód és a Fizetés mód kiválasztása után a "Megrendelés leadása" gombra kattintva véglegesítjük a megrendelést, amelyről automatikus visszaigazoló levelet küld rendszerünk.
1. A webáruházban kiválasztjuk a kívánt termékeket, majd a "Kosárba" gomb segítségével az ún. kosárba tesszük azokat. Ezután a weboldal felső részében megjelenik a kosarunk aktuális tartalma a kiválasztott termékekkel. Ha van termék a kosárban, akkor a "Kosár tartalmának megjelenítése" gombra kattintva juthatunk el a kosár tartalmát listázó weboldalra. Itt láthatjuk a mennyiségeket és a termékek nettó, valamint bruttó árát.
2. Amennyiben mindent kiválasztottunk, meg kell adnunk, hogy kívánunk-e regisztrálni a weboldalon vagy vendégként, regisztráció nélkül folytatjuk a vásárlást. Itt a Kosár ellenőrzésekor változtathatunk még a rendelt mennyiségeken, illetve összefoglalva látjuk a fizetendő összeget is.
3. A szükséges adatok megadása után, valamint a Szállítási mód és a Fizetés mód kiválasztása után a "Megrendelés leadása" gombra kattintva véglegesítjük a megrendelést, amelyről automatikus visszaigazoló levelet küld rendszerünk.
Minden sikeres rendelés után a megrendeléskor megadott e-mailcímre egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül mindenképp meg kell hogy érkezzen.
Kérjük, adott esetben ellenőrizze e-mailfiókja spam mappáját is.
Ha nem kapna e-mailt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot: Elérhetőségeink
Kérjük, adott esetben ellenőrizze e-mailfiókja spam mappáját is.
Ha nem kapna e-mailt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot: Elérhetőségeink
A weboldalunkon megrendelhető termékek megtalálhatók a készletünkben. A rendeléseket általában még aznap, de legkésőbb a következő munkanap csomagoljuk.
Személyes átvétel általában a következő munkanap lehetséges.
Kért szállítás esetén a csomagot rendszerint másnap átadjuk a futárszolgálatnak.
A futárszolgálatok általában 1-3 munkanap alatt szállítják le Önnek a megrendelést.
A megrendelés állapotáról és a várható leszállításról mindig e-mailben tájékoztatjuk a megrendelőket.
A webáruházunk által kínált szállítási lehetőségekről bővebb információkat itt talál: Szállítási lehetőségek
Személyes átvétel általában a következő munkanap lehetséges.
Kért szállítás esetén a csomagot rendszerint másnap átadjuk a futárszolgálatnak.
A futárszolgálatok általában 1-3 munkanap alatt szállítják le Önnek a megrendelést.
A megrendelés állapotáról és a várható leszállításról mindig e-mailben tájékoztatjuk a megrendelőket.
A webáruházunk által kínált szállítási lehetőségekről bővebb információkat itt talál: Szállítási lehetőségek
A megrendeléseket futárszolgálat (MPL és egyéb) segítségével szállítjuk ki a megrendeléskor megadott szállítási címre.
Emellett személyes átvétel is választható a pörkölő üzemünkben. Címünk személyes átvételhez: 9300 Csorna, Bartók Béla utca 63.
A webáruházunk által kínált szállítási lehetőségekről bővebb információkat itt talál: Szállítási lehetőségek
Emellett személyes átvétel is választható a pörkölő üzemünkben. Címünk személyes átvételhez: 9300 Csorna, Bartók Béla utca 63.
A webáruházunk által kínált szállítási lehetőségekről bővebb információkat itt talál: Szállítási lehetőségek
A megrendelését számos módon kiegyenlítheti webáruházunkban. Lehetősége van a kényelmes online fizetésre!
Webáruházunk biztonságos online felületén fizethet bankkártya, valamint Paypal, Applepay vagy Googlepay segítségével.
Webáruházunkban választhatja fizetésként a banki utalást is, ilyenkor előre utalni kell a megrendelés bruttó végösszegét bankszámlaszámunkra. A banki utalás esetén csak a bankunk pozitív visszajelzése után indíthatjuk el a megrendelés lebonyolítását.
Utánvét kiválasztása esetén KP-val, illetve bankkártyával is fizethet a futárnak átvételkor, amennyiben a szolgáltató mindkét fizetési módot támogatja.
A webáruházunk által kínált fizetési lehetőségekről bővebb információkat itt talál: Fizetési lehetőségek
Webáruházunk biztonságos online felületén fizethet bankkártya, valamint Paypal, Applepay vagy Googlepay segítségével.
Webáruházunkban választhatja fizetésként a banki utalást is, ilyenkor előre utalni kell a megrendelés bruttó végösszegét bankszámlaszámunkra. A banki utalás esetén csak a bankunk pozitív visszajelzése után indíthatjuk el a megrendelés lebonyolítását.
Utánvét kiválasztása esetén KP-val, illetve bankkártyával is fizethet a futárnak átvételkor, amennyiben a szolgáltató mindkét fizetési módot támogatja.
A webáruházunk által kínált fizetési lehetőségekről bővebb információkat itt talál: Fizetési lehetőségek
Ha megrendelése nem érkezik meg időben, akkor valószínűleg a szállítás során probléma léphetett fel. Igyekszünk a legjobb szállító partnerekkel együttműködni, de ennek ellenére hibák előfordulhatnak. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíteni tudjunk a mihamarabbi megoldás megtalálásában.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot: Elérhetőségeink
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot: Elérhetőségeink
Amennyiben nem elégedett az általunk pörkölt és küldött kávé minőségével, a kávé íze nem nyeri el a tetszését, kérjük ne habozzon és jelezze ezt felénk. Amennyiben nem elégedett, visszaküldheti nekünk a megrendelését. Igen, akár megbontott csomagot is visszaküldhet. Kérjük, küldje vissza a terméket és mi mindeképp kárpótolni fogjuk.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot: Elérhetőségeink
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot: Elérhetőségeink
Amennyiben további kérdése van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:






