Kaffee Rösterei Kft. kávé webáruházában az alábbi szállítási módok közül választhatunk:
• Csomagküldés MPL segítségével
• Csomagküldés GLS segítségével
• Személyes átvétel pörkölő üzemünkben (9300 Csorna, Bartók Béla utca 63.)
A Kaffee Rösterei Kft. kávé webáruházában leadott megrendelés bármilyen érvényes magyarországi címre kérhető.
Megjegyzés: Ennek köszönhetően akár a munkahelyedre is kérheted a megrendelés kiszállítását, amennyiben napközben nem tartózkodnál otthon.
1. MPL (Magyar Posta Logisztika):
Az MPL futárszolgálat a kötelező csomagküldő partnerünk. Fontosabb tudnivalók az MPL-ről:
- Az MPL futárszolgálata csak hétköznapokon (hétfő-péntek) és munkanapokon szállít csomagot.
- Szállítás munkanapokon 08:00-17:00 között.
- Folyamatos tájékoztatás a megrendelt csomaggal kapcsolatban e-mailben és / vagy SMS-ben.
- Csomagkövetés a csomagszám megadásával. A csomagszámot az MPL-től kapott értesítőben találod, illetve a saját fiókodban a megrendelések között.
- Érintésmentes kézbesítés (Conctactless delivery): szeretnénk biztonságosabbá tenni a csomagkézbesítési folyamatot. Minden csomag esetében a kézi szkenneren történő címzett aláírást a kézbesítő futár által rögzített szolgáltatás kód (CLD) helyettesíti, tehát nem kell fizikailag aláírni a futárnál a csomag átvételekor. Ez a megoldás csak a szkennerrel történő fizikai érintkezésre vonatkozik, tehát sem a készpénzes, sem a bankkártyás fizetést nem érinti.
A szállítási cím vagy időpont utólagos módosítását az MPL ügyfélszolgálatán jelezheted. Az MPL ügyfélszolgálatát a következő telefonszámon éred el: +06-1-767-8282 (hétfő - péntek: 08:00 - 17:00, csütörtökön 08:00-20:00). Csomagod aktuális státuszáról is itt kaphatsz bővebb tájékoztatást.
2. GLS (General Logistics Systems):
A GLS futárszolgálat a preferált csomagküldő partnerünk. Fontosabb tudnivalók a GLS-ről:
- A GLS futárszolgálata csak hétköznapokon (hétfő-péntek) és munkanapokon szállít csomagot.
- Szállítás munkanapokon 08:00-17:00 között.
- Folyamatos tájékoztatás a megrendelt csomaggal kapcsolatban e-mailben és / vagy SMS-ben.
- Csomagkövetés a csomagszám megadásával. A csomagszámot a GLS-től kapott értesítőben találod, illetve a saját fiókodban a megrendelések között.
- Érintésmentes kézbesítés (Conctactless delivery): szeretnénk biztonságosabbá tenni a csomagkézbesítési folyamatot. Minden csomag esetében a kézi szkenneren történő címzett aláírást a kézbesítő futár által rögzített szolgáltatás kód (CLD) helyettesíti, tehát nem kell fizikailag aláírni a futárnál a csomag átvételekor. Ez a megoldás csak a szkennerrel történő fizikai érintkezésre vonatkozik, tehát sem a készpénzes, sem a bankkártyás fizetést nem érinti.
- Utánvétes rendelés esetén a futárnál is fizethetsz bankkártyával.
A szállítási cím vagy időpont utólagos módosítását a GLS ügyfélszolgálatán jelezheted. A GLS ügyfélszolgálatát a következő telefonszámon éred el: +36-29-88-67-00 (hétfő - péntek: 07:00 - 20:00). Csomagod aktuális státuszáról is itt kaphatsz bővebb tájékoztatást.
3. Személyes átvétel:
A Kaffee Rösterei Kft. kávé webáruházában leadott megrendelés személyesen is átvehető pörkölő üzemünkben.
Pörkölő üzemünk címe: 9300 Csorna, Bartók Béla utca 63..
Megrendelés után mindig e-mailben értesítjük a megrendelés állapotáról. Sikeres csomagolás után e-mailben értesítjük, ha átvehető státuszba kerül a csomagja.
